Tvarůžková pomazánka

Existují dva typy lidí. První skupina jsou ti, co nenávidí tvarůžky a už jenom při pomyšlení na ně se jim ježí všechny chlupy a pak ta druhá skupina, která tvarůžky miluje na všechny způsoby. Já patřím samozřejmě do té druhé skupiny. Přináším Vám recept na jednoduchou tvarůžkovou pomazánku, která je zároveň i dietní, protože tvarůžky neobsahují žádný tuk a v kombinaci s tvarohem jsou opravdovou lahůdkou :-)

Budeme potřebovat:

  • velké balení pravých olomouckých tvarůžků
  • 125 g polotučného tvarohu
  • 1 menší cibule
  • 1 malá červená paprika (kapie)
  • 1/2 lžičky červené papriky
  • 1/2 lžičky drceného kmínu
  • sůl

Postup: Abych si přípravu zjednodušila, hodila jsem tvarůžky do mixéru a nechala krátce pomixovat nahrubo. K takto připraveným tvarůžkům si přidáme cibulku a papriku nakrájenou na co nejmenší kostičky. Nakonec vmícháme tvaroh, okořeníme a můžeme podávat. 

Dobrou chuť :-)



11 komentářů:

  1. taky patřím do té druhé skupiny a pomazánku určitě vyzkouším, už jsem zkoušela jednu a byla vynikající a tahle vypadá taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tvarůžky miluju. Tahle pomazánka s tvarohem je v takové odlehčené verzi a ta červená paprika tomu dodá šmrnc :-)

      Vymazat
  2. Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to vyzkouším :-) Sice mi olomoucký tvarůžky hrozně smrdí, ale chuťově je mám ráda. Ještě se zeptám - když nemám možnost je rozmixovat, jak je nejlepší je připravit? Nakrájet? Rozmačkat...? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, doporučovala bych je určitě rozmačkat třeba vidličkou :-)

      Vymazat
  4. Pomazánku jsem vzala na tradiční vesnickou oslavu, kde pivo teklo proudem, a všichni se mohli ujíst :) Je vážně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost, že pomazánka všem chutnala! :-) Je to moje oblíbená.

      Vymazat
  5. Včera jsem přes lidovky.cz přišel na váš blog a byl jsme překvapen. Dnes jsem přiravil tuhle pomazánku a všichni se doma oblizovali, dokonce syn, který nemá rád tvarůžky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mohu se zeptat, proč jste byl překvapen? Jinak jsem moc ráda, že Vám pomazánka chutnala :-)

      Vymazat
    2. Byl jsem "mile" překvapen obsahem vašeho webu a rozmanitostí receptů. Jen tak dál.

      Vymazat
    3. Tak to mám radost :-) A děkuji.

      Vymazat

 

Koupit kuchařku