Skořicová quinoa kaše s fíky

Snídaně je základ celého dne. Pokud chcete svůj organismus po ránu nastartovat, zvolte nejlépe teplou snídani v podobě jakékoliv kaše. Teplá kaše umí rychleji nastartovat metabolismus, dodá Vám energii a vyhnete tak se celodenní únavě. Místo klasických ovesných vloček vyzkoušejte i jiné varianty. Já jsem vybrala svou oblíbenou quinou, kterou jsem doplnila čerstvými fíky.

Budeme potřebovat (2 porce):

  • quinoa (1 hrnek)
  • 1 hrnek rostlinného mléka
  • 1 lžička kokosového oleje
  • datlový sirup nebo med (podle chuti)
  • čerstvé fíky
  • 4 hřebíčky
  • 2 lžičky skořice
  • kokosové plátky na ozdobu
  • špetka soli

Postup: Quinou několikrát spatřte horkou vodou, abyste se zbavili hořké chuti. Do hrnce nalijte mléko, přidejte quinou, skořici, hřebíček a špetku soli. Přikryjte pokličkou a vařte doměkka cca 20 minut. Jakmile je quinoa měkká, vmíchejte do kaše lžičku kokosového oleje a datlový sirup. Před podáváním kaši ozdobte čerstvými fíky a kokosem.

Dobrou chuť :-)

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :-) Fíky mám taky moc ráda a teď je jejich čas :-)

      Vymazat
  2. Kaši z quinoi jsem ještě nezkoušela, vypadá to super, díky za tip :))

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. fíky,quinoa a skořice no co víc si přát ♥ tohle je boží kombinace

    OdpovědětVymazat
  4. Lahodné.........musela jsem. I když až na zítřejší svačinu, nebo už snídani?
    Ou jééé.T.

    OdpovědětVymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku