Kakaový koláč s citronovým krémem

V minulém příspěvku jste mohli najít recept na citronový krém. Můžete si ho připravit buď doma nebo zvolit jednodušší variantu a koupit si ho už hotový. Já jsem v dnešním receptu použila citronový krém značky Uncle Roy´s, kterou jsem objevila teprve nedávno. Upozorňuji Vás, že jejich internetový obchod je nebezpečně návykový a rozhodně z něho nebudete odcházet s prázdnou. Kromě citronového krému v něm najdete např. i krém limetkový, marakujový nebo dokonce i grapefruitový. Protože je tento krém poměrně sladký, chtěla jsem jeho chuť vyvážit něčím jiným. A tak vznikl úžasný kakaový koláč s tvarohem, který skvěle doplňuje chuť citronů. Koláč je navíc úplně bez mouky, takže si ho mohou dopřát i lidé s bezlepkovou dietou.

Budeme potřebovat:

  • 4 vejce
  • 2 vrchovaté lžíce kakaa
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • 250 g odtučněného tvarohu
  • citronový krém Uncle Roy´s
  • kokosový olej na vymazání formy

Postup: Oddělíme si žloutky od bílků. Do žloutků vmícháme dvě lžíce kakaa, dvě lžíce třtinového cukru a vše pořádně promícháme. Z bílků vyšleháme tuhý sníh a opatrně ho vmícháme ke žloutkům. Směs vlijeme do vymazané koláčové formy a pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 20 minut. Hotový korpus necháme vychladnout a poté ho namažeme vrstvou tvarohu. Nakonec koláč potřeme citronovým krémem a necháme ho vychladit v lednici. 

Dobrou chuť :-)

14 komentářů:

  1. Skutečně jednoduché:) škoda, že neumím čekat než se dobroty vychladí/ztuhnou v lednici:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, ale to čekání pak stojí za to :-)

      Vymazat
  2. Hmm, to vypadá moc dobře :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá tak dokonale! ♥

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. A já na tohle koukám v 11 večer... achjo :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak někdy mívám ... večer si prohlížím stránky s vařením a pak mám na všechno chuť :-D

      Vymazat
  5. Mmm, stačí mi jen pohled na tu fotku a už mi kručí v břichu, jak bych si smlsla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě je to jasné ... musíš si tenhle koláč upéct, jinak ti bude kručet v břichu pořád :-)

      Vymazat
  6. cim muzu nahradit ten krém nebo kde se dá koupit v obchodě? děkujii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak citronový krém je prostě klasika, ten se nedá nahradit ničím. Napadá mě jedině udělat třeba nějaké želé. Jinak v surovinách je proklik na e-shop, kde se dá citronový krém koupit anebo si můžete vyrobit vlastní. Je to jednoduché, recept mám taky na blogu: http://www.cookingwithsusa.blogspot.cz/2015/10/lemon-curd.html :-)

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku