Toast s medovou hruškou, žervé a ořechy

O víkendu vyrážím na food konferenci do Prahy. Moc se na to těším, protože tam bude spousta zajímavých workshopů a přednášek. Jako blogeři jsme dostali za úkol vymyslet nejoriginálnější svačinku z těchto 4 ingrediencí - hruška, brusinky, vlašské ořechy a žervé. No a protože miluji kombinaci sladké a slané chuti, hned jsem věděla, co vytvořím. A myslím, že se mi to docela povedlo, co říkáte? :-)

Budeme potřebovat (na 2 toasty): 

  • 2 plátky tmavého toastového chleba
  • 1 velká hruška
  • žervé 
  • 1 lžíce medu
  • přepuštěné máslo
  • vlašské ořechy
  • brusinky

Postup: Na pánvi si rozehřejeme přepuštěné máslo a přidáme na plátky nakrájenou hrušku. Chvilku opékáme a pak vmícháme lžíci medu. Med necháme jemně zkaramelizovat a vše důkladně promícháme, aby se hruška v medu hezky obalila. Plátky chleba opečeme v topinkovači a každý plátek namažeme vrstvou žervé. Na chleba položíme orestovanou hrušku. Před podáváním posypeme nasekanými vlašskými ořechy a brusinkami.


Dobrou chuť :-)

8 komentářů:

  1. Mňam! Naposledy jsem si dělala variaci hermelín, jablko med, oříšky, to byla bomba :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, hermelínek je taky super :-) Mě chutnají všechny sýry s něčím sladkým. Třeba takový kozí sýr a brusinky, to je pecka :-)

      Vymazat
  2. Jéé, to by mě asi ani nenapadlo nějak kombinovat, ale.. o to víc se těším, až to zkusím :) Vypadá to opravdu lákavě!! :) Užij si konferenci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrušky se sýrem jsou úžasné. Určitě tuhle kombinaci někdy vyzkoušej. A pokud k tomu přidáš ještě med, tak to bude bomba :-)

      Vymazat
  3. Hrušky nejsou moje oblíbené ,ale ty fotky jsou dokonalý :) :D !

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, to vypadá úžasně :) hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku