Sendvič s vejci a sýrem cottage

Poslední dobou jsem si hodně oblíbila sýr cottage. Nakrájím si do něj čerstvé bylinky nebo ho ujídám jen tak samotný. Jednou mě napadlo přidat do něj natvrdo uvařené vejce a lžičku francouzské hořčice. Tato kombinace mi zachutnala natolik, že jsem se rozhodla připravit z této pochoutky jednoduchý sendvič. Sklidil u nás doma obrovský úspěch a stal se naší oblíbenou a lehkou svačinkou.

Budeme potřebovat (na 2 sendviče):

  • 4 plátky celozrnného toastového chleba
  • 150 g sýru cottage
  • 2 natvrdo uvařená vejce
  • 1 lžička hořčice (používám Rabbie’s Burnie
  • čerstvá petrželka
  • sůl

Postup: V misce smícháme sýr cottage, na kostičky nakrájená vejce, hořčici a nakrájenou petrželku. Směs ochutíme solí a namažeme ji na plátky toastového chleba. Přiklopíme druhým krajíčkem a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)

11 komentářů:

  1. Hned zítra to vyzkouším. Přítel cottage miluje :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ale už mně nebavilo jíst ho samotný a tohle je vážně chuťově dokonalá kombinace :-)

      Vymazat
    2. Jaký kupujete celozrnný toustový chléb?

      Vymazat
    3. Kupuji tento :-) http://www.itesco.cz/cs/tesco-v-cr/pro-novinare/obrazovy-archiv/pecivo-warburtons/Contents/0/6F46CAE9B8E58093F686AB3B34FF617E/original.jpg Seženete ho v Tescu :-)

      Vymazat
  2. Kombinovat cottage a francouzskou hořčici, by mě opravdu nenapadlo. Ale vypadá to dobře, co nejdříve vyzkouším! =)

    WORLDNEEDSWOMEN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě to vyzkoušej a zaručuji, že si tuhle kombinaci zamiluješ :-)

      Vymazat
  3. Jéé, no mňaaaam, to bych si moc dala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký tip na dobrý celozrnný tousťák? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chceš fakt dobrý celozrnný tousťák, zajdi si do Tesca. Konkrétně pro tenhle. Fakt skvělý! :-) http://www.itesco.cz/cs/tesco-v-cr/pro-novinare/obrazovy-archiv/pecivo-warburtons/Contents/0/6F46CAE9B8E58093F686AB3B34FF617E/original.jpg

      Vymazat
    2. Díky, o tomhle jsem slyšela, ale ještě jsem na něj nikdy nenarazila..

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku