Matcha tapioca pudink

Tapioca je škrob získaný z kořene manioku. Tapiocu seženete ve formě malých bílých kuliček. Dá se z ní připravit pudink, kaše anebo všem známý bubble tea. Můžete ji použít také k zahušťování polévek nebo omáček. Neobsahuje lepek a proto je vhodná i pro bezlepkovou dietu. My si dnes připravíme netradiční tapioca pudink se zeleným čajem MatchaTea.

Budeme potřebovat:

  • 1 hrnek rostlinného mléka
  • 1/2 hrnku tapioca kuliček (koupíte ve zdravé výživě)
  • 2 g zeleného čaje MatchaTea
  • stévie/třtinový cukr
  • špetka soli

Postup: Tapiocu vaříme v mléce, dokud kuličky úplně nezprůhlední. Přidáme špetku soli, třtinový cukr nebo stévii a zelený čaj. Hotovou směs vlijeme do formiček a necháme ji při pokojové teplotě vychladnout. Na závěr pudink vložíme do lednice a počkáme, dokud úplně neztuhne.

Dobrou chuť :-)

7 komentářů:

  1. Jo tak tohle je bubble tea!! :D Já jsem to nikdy neměla, protože to považuju za megamonstrózně chemickou věc! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kuličky žádná chemická věc nejsou :-) Chemické je spíš množství cukru a různých sirupů, co do těch čajů nalívají :-D

      Vymazat
  2. Ja jsem dělala včera tapioca puding, bez matcha teda a chtnalo to šíleně škrobově, jak dlouho to asi vaříš? Nevím jestli jsem to vařila moc nebo málo že to bylo tak nedobré :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné. Já kuličky vařím cca 15 minut. V té době už bývají všechny kuličky úplně průhledné a to je doba, kdy jsou hotové. A kde jsi je kupovala?

      Vymazat
    2. U nas na maloměstě ve zdravé výživě (znacka dnmkompany cz), zkusim to ještě jednou, třeba byla někde chyba.. Dekuju za rychlou odpověď :-)

      Vymazat
  3. Ja je delala s kokosovym mlekem a dala jsem ho o malinko vic nez jeden hrnek a puding chutna vyborne.

    OdpovědětVymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku