Quinoa s fetou a avokádem

Quinoa patří mezi mé oblíbené potraviny. Na její chuť si musíte ze začátku zvyknout. Je to stejné jako např. u pohanky, buď ji milujete nebo nenávidíte. Dá se připravit na sladko - třeba jako výborná ranní kaše nebo na slano. Ať už zvolíte jakoukoliv variantu, rozhodně si pochutnáte. S quinoou můžete jakkoliv experimentovat a přidat do ní své oblíbené ingredience. Já jsem pro tento recept zvolila odlehčenou variantu s avokádem a sýrem feta.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 150 g quinoi v suchém stavu
  • 1 zralé avokádo
  • 1/2 červené papriky
  • kukuřice
  • feta
  • olivový olej
  • citronová šťáva
  • sůl, pepř

Postup: Quinou několikrát propláchneme a uvaříme ji v mírně osolené vodě doměkka. Do uvařené quinoi vmícháme na kostičky nakrájenou červenou papriku, avokádo a kukuřici. Vše dochutíme citronovou šťávou, solí a pepřem. Hotovou quinou nakonec pokapeme olivovým olejem a posypeme rozdrobeným sýrem feta.


Dobrou chuť :-)

2 komentářů:

  1. Quionu naprosto zbožňuju už od prvního ochutnání! Bohužel si ji kvůli vyšší ceně nekupuji příliš často, ale když už ji mám doma, tak si ji o to víc užiju :) Zrovna včera jsem ji koupila, takže děkuju za skvělý typ na recept ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám moc ráda :-) Cena je vyšší, to je pravda, ale ta chuť stojí za to. Někomu zase nechutná vůbec .. je to o zvyku. Ale ráda s ní experimentuje a v podstatě se dá nakombinovat skoro se vším :-) Tak ať chutná.

      Vymazat

 

Koupit kuchařku