HIMALYO - recenze

Znáte ty dny, kdy Vám chybí energie, nic se Vám nechce a nejradši byste si zalezli s hrnkem teplého čaje do postele? I já mívám v poslední době podobné dny a snažím se s nimi bojovat. A protože neuznávám tabletky, hledám pomoc v přírodě. Zrovna když jsem přemýšlela, čím si dobít energii, oslovili mě z firmy HIMALYO, jestli bych nechtěla ochutnat jejich výrobky z Goji. Na internetu jsem si přečetla všechny potřebné informací a usoudila jsem, že Goji je přesně to, co moje tělo zrovna potřebuje. A jak moje testování dopadlo? To se dozvíte v dnešním článku.


CO JE GOJI?

Kustovnice čínská neboli Goji berry patří mezi klenoty tradiční čínské medicíny. Jedná se o keřovitou trvalku, která dorůstá až do výšky tří metrů. Kustovnice se pěstuje hlavně kvůli plodům, které jsou velmi zdravé a výživné. Mají jemně nasládlou chuť a obsahují neuvěřitelně vysoké množství vitamínů, minerálů, aminokyselin a dalších prospěšných látek. Plody kustovnice čínské mají oranžovo-červenou barvu a vzhledem připomínají menší šípek.


ÚČINKY NA ZDRAVÍ 

Z nutričního hlediska je Goji pravděpodobně nejhodnotnějším ovocem na planetě. Obsahuje osmnáct druhů aminokyselin, což je šestkrát více než včelí pyl. V Goji najdete také celou řadu zdraví prospěšných látek, například velké množství betakarotenu, vitamínu B1, B2, B6, vitamínu E a mnoho důležitých stopových prvků (např. zinek, selen, železo, vápník atd.). Obsahuje dokonce až 500x více vitaminu C než pomeranče. Jde také o velice silný a účinný antioxidant, který pomáhá předcházet předčasnému stárnutí, podporuje vitalitu člověka, sexuální potenci a působí zároveň i jako afrodiziakum. Podporuje celkový imunitní systém, mozkovou činnost a zlepšují paměť, působí úlevně při bolestech hlavy, pomáhá snižovat krevní tlak a podporuje krvetvorbu.


GOJI JUICE

Na ochutnání jsem od firmy HIMALYO dostala Goji juice a sušené plody Goji. Sušené plody jsem už kdysi ochutnala a proto jsem se nejvíc těšila na juice. Když jsem láhev se šťávou držela v ruce, nevěřila jsem, že není ničím dobarvená. Tak nádhernou a sytě oranžovou barvu jsem už dlouho nikde neviděla. GOJI ORIGINAL 100% juice je lisován z čerstvých plodů kustovnice čínské. Šťáva je získávána z přiměřeně zralého a zdravého, čerstvého ovoce, které pochází z výběrových sklizní pěstovaných striktně v souladu s přírodou. Plody jsou sbírány výhradně ručně, pečlivě tříděny a ihned za studena lisovány a stáčeny v ochranné atmosféře bez konzervace, přídavných látek a zahušťovadel. Díky těmto postupům jsou zachovány veškeré antioxidanty, vitamíny, minerály a další zdraví prospěšné látky v maximální míře. Pro výrobu jednoho litru džusu je zpracováno 6 kg výběrových plodů.

Součástí každé lahve je i odměrka, do které si můžete šťávu nalévat. Doporučené dávkování je 25 ml, které plně pokryje denní potřebu antioxidantů, vitamínů a minerálů. Šťáva je velmi hustá a proto je potřeba ji před použitím protřepat. Chutí i barvou mi Goji juice hodně připomíná rakytník. Má příjemnou, jemně kyselou chuť a charakteristickou vůni. A jak se po konzumaci cítím já? Nebudu Vám lhát. Po pár dávkách šťávy samozřejmě žádné účinky nepoznáte. Chce to opravdu čas a pravidelné užívání. Jen tak Vám Vaše tělo poděkuje a budete se zase cítit plní energie. Každopádně mám opravdu dobrý pocit z toho, že dělám pro své zdraví jen to nejlepší.


SUŠENÉ PLODY GOJI

Sušené plody Himalyo pocházejí z ručních, výběrových sklizní té nejvyšší kvality ve třídě EXCLUSIVE. Můžete je konzumovat buď samostatně, nebo je přidávat do koktejlů, salátů, jogurtů a dalších pokrmů. Plody kustovnice čínské můžete bez obav nasypat i do svého oblíbeného čaje, třeba s nakrájeným jablkem a špetkou skořice. Nečekejte ale žádné měkké bobulky podobné např. rozinkám. Plody Goji jsou naopak tvrdší, protože neobsahují tolik ovocného cukru. Spousta konzumentů tvrdí, že jsou lepší po odležení (stačí pootevření balíčku a působení vzduchu). Plody kustovnice natáhnout vlhkost a jsou pak měkčí. Záleží pouze na Vás, jak si je oblíbíte.

Všechny výrobky značky HIMALYO zakoupíte na www.himalyo.cz.

Rádi byste vyzkoušeli recept s Goji, ale nevíte jak na to? Upečte si třeba tyhle OVESNÉ SUŠENKY S GOJI A ČOKOLÁDOU.


4 komentářů:

  1. Tak já se teda přidám taky se svou zkušeností. Pila jsem goji pravidelně asi 3 měsíce. Hned ze startu se mi viditelně zlepšila pleť, byla jemnější a jakoby projasněná. Taky mi přišlo, že se mi během užívání snížily chutě na nezdravé věci a jedla jsem celkově líp. Další účinky jsem nespozorovala a myslím, že ani 3 měsíce nejsou nijak extra dlouhá doba. Každopádně myslím, že goji je určitě prospěšná, ostatně jako každý přírodní doplněk stravy. Můj Kuba říká,že chutná jako zkažený mrkvový džus, ale mě ta chuť nevadí, naopak mi chutná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím potvrdit, že pleť se mi taky zlepšila :-) Nevím, jestli je to pitím goji, ale vidět to je. Chutě na nezdravé věci se taky snížily. Chtělo by to určitě více, než ty tři měsíce. Každopádně je to určitě super vzpruha pro tělo :-) Ta chuť je zvláštní, ale já už jsem si na ní zvykla. Příteli to taky nechutná :-D

      Vymazat
  2. Nemyslím, že je to bezduchá reklama. Koupila mi to dcera, po letošní prodělané těžké bronchitidě, kdy jsem měla pocit, jako napůl mrtvá. Po velkém používání atb tělo bylo asi hodně umrtvené. Syntetické vitamíny, kterých jsem si na doporučení lékaře nakoupila spoustu - výsledek nula . depresivní únava, kterou již určitě zažil každý po těžké nemoci...nechuť cokoli dělat, ba dokonce ani myslet....dcera mi koupila na zkoušku lahev Himalya na zkoušku, jestli by to nepomohlo. Znáte to, tonoucí se stébla chytá. První týden používání tohoto džusu se mi zdálo, že to je zase jen výkřik do tmy, ale nebyl. V druhém týdnu si i mé okolí všimlo, že jsem nějak podivně ožila a já sama začala cítit, že mne zase baví život. Nyní to používám již třetí měsíc - a je mi skvěle, únava je pryč, podivn= chutě na různé zaručeně "zdravé mlsy" také zmizely, jsem alergik a trpí tím i má pokožka, nejen pleť, ale i na těle, kde jsem to různé nevysvětlitelné svědění musela řešit na alergoogi, se zmírnilo. Samozřejmě že nezmizí úplně, životní prostředí, se kterým je můj imunitní systém v konfliktu tím nevyřeším. Ale GOJI budu používat dál, ušetřím peníze na diskutabilních pamlscích, tak si mohu dovolit utratit něco přes 300Kč měsíčně za tuto vzpruhu. Díky dovozcům a těm, kteří se to nesnaží zdražovat, protože by jinak k tomuto produktu zavřeli dveře mnoha potřebnám lidem. DĚKUJI Jana Procházková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc děkuji za milý komentář. Někdo to bohužel bere jako reklamu, ostatním tento článek může naopak pomoci. Já šťávu z GOJI užívám pravidelně a musím říct, že výsledky jsou opravdu znát. Cítím se méně unavená a mám víc energie. Vždy píšu recenzi na základě vlastních zkušeností. Jsem ráda, že Himalayo pomohlo i Vám :-) Mějte se krásně.

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku